View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
teake Moderator
|
Posted: 27-06-2009 16:59:36 Post subject: Nationals! |
|
|
Onze shop was/is dit weekend goed vertegenwoordigd op Nationals van Magic!
Een trouwe bezoeker van onze shop heeft het geschopt tot in de top 8!!! En dan nog durve zegge dat het niveau bij ons niet hoog is... We wensen hem hierbij heel veel succes morge en duimen uiteraard dat hij wint! En aan de anderen die ook superhard hun best gedaan hebben: NEN DIKKE PROFICIAT! (bezen af te halen aan de balie )
't serveuseke  |
|
Back to top |
|
 |
boran Moderator
|
Posted: 28-06-2009 12:10:29 Post subject: |
|
|
Nen dikke proficiat aan maikel met het behalen van zijn 6de plaats op nationals.
Ikzelf ben 7-5 gegaan en toch ook nog een mooie 25ste plaats gehaald.
The Brothers Workshop heeft bewezen dat het over veel potentieel beschikt.
Merci aan alle mensen van de shop die ons vrijdag en zaterdag komen steunen zijn.
Greetz en see you soon. |
|
Back to top |
|
 |
ruadrim

|
Posted: 01-07-2009 14:43:44 Post subject: |
|
|
Congratulations! |
|
Back to top |
|
 |
TAKeR1060
|
Posted: 05-07-2009 01:44:03 Post subject: |
|
|
Het is uiteindelijk 7de geworden maar ja vin ik persoonlijk ook niet slecht hehe , en inderdaad bedankt aan al die da in ons geloofde en volgend jaar zulle we er weer staan en me een paar man meer en nog betere spelers!!!!
The Brothers Workshop will be at 100% in 2010! met een jonge talent volle ploeg met zeer veel potentieel sommige meer als mij denk ik zelf!!!!
ik denk aan: micky, tom, mathias, lore, antonio, thoumire, stordeur, michael, gaetan, stevie(De gene die samen met joran het ons bijna allemaal heeft geleerd ik heb mijn 7de plaats echt aan hen te danken en aan de steun van alle andere!) die het volgens mij ook evengoed zouden kunne gedaan hebben als ik en joran groetjes aan iedereen en THX A LOOOOOOOOOOOOOOOT _________________ ______________________________________
|
Back to top |
|
 |
|